پیام مدیر عامل
خط مشی شرکت کارینگتون اینترنشنال بر پایه مدیریت کیفیت استوار شده است. پایبندی به کیفیت چه در محصولات و چه در خدمات – فلسفه فکری شرکت، مدیران و نیروهای فعال در آن می باشد. شرکت کارینگتون اینترنشنال همواره تلاش نموده است تا توجه به کیفیت از سوی تأمین کنندگان کالا و پیمانکاران نیز رعایت شود. تنها با اطمینان از تعهد کلیه نیروهای درون و برون سازمانی به موضوع کیفیت است که شرکت کارینگتون اینترنشنال را قادر می سازد تا کالایی ماندگار ارائه دهد که در سال های آتی جوابگوی خدمات انجام شده باشند.
در واقع نگاه شرکت به مقوله کیفیت باعث شده است تا شرکت کارینگتون اینترنشنال در بخش های مهندسی و اجرا سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام دهد. ارائه کالاهای مرغوب از کشور های صنعتی پیشرفته، چنانچه با خدمات هم سطح همراه نباشد موجب افت کیفی کالا و طول عمر آن می شود. از این رو، درک استانداردهای کالا، رعایت دستورالعمل های اجرا و ارائه خدمات نگهداری دوره ای یک ضرورت است. خریدار مستحق است تا خدماتی که در خور فرهنگ غنی ایرانی باشد دریافت نماید. ضمن اینکه جلوگیری از اتلاف منابع، اعم از مالی و غیره مالی یک وظیفه ملی است.
طبق بررسی هایی که از سوی شرکت کارینگتون اینترنشنال انجام شده است، در زمینه پیمانکاری ،طیف وسیعی از خریداران کالاهای ساختمانی به موجب عدم رعایت استانداردهای کیفی اجرا و نیز عدم رعایت برنامه های زمانی از سوی پیمانکاران دچار خسارت های مالی می شوند.
و این دقیقاً نقطه قوت شرکت کارینگتون اینترنشنال است که با دارا بودن برنامه ای مدون، توانمندی اجرای پروژه های بزرگ را در مدت زمانی کمتر از آنچه از سوی خریدار تعیین شده است دارا می باشد. در سال 94 84% از پروژه ها بدون تأخیر تکمیل و تحویل شده اند.
همچنین در باب مسائل کیفی، نظارت مستمری که از سوی واحد مهندسی این شرکت بر کلیه عملیات اجرائی صورت می گیرد، باعث شده است که در سال گذشته ضریب خطاهای صورت گرفته به 12% کاهش یابد.
بدیهی است که شرکت کارینگتون اینترنشنال قادر به جذب همه خریداران فعال در بازار نمی باشد. اما بطور یقین آن دسته از خریدارانی که به تولید ساختمانهای ماندگار اعتماد دارند، با اتکاء به دانش مهندسی شرکت کارینگتون اینترنشنال میتوانند در نیل به اهداف خود گام های استوار بردارند.