پیام رئیس هیئت مدیره
به گفته بسیاری از فعالان اقتصادی، سال 94 در زمره سال های سخت دو دهه اخیر بوده است. افت شدید قیمت نفت به همراه سیاست های انقباضی دولت جهت مهار تورم و نیز تیشه تحریم ها بر پیکره اقتصاد، کشور را با رکودی بی سابقه مواجه کرد. بخش ساختمان که از سال 1392 در خواب زمستانی فرو رفته بود در سال 1394 کماکان با کاهش تقاضا و کمبود نقدینگی دست و پنجه نرم کرد و از ایجاد هر گونه تحول و تحرک باز ماند.
اینک شرایط تغییر کرده است. با فرو ریختن تحریمهای بین المللی، افقی روشن برای کشور در آینده ای نه چندان دور ترسیم شده است. برداشته شدن محدودیت های مالی و بانکی، افزایش مجدد قیمت نفت (هر چند اندک)، کاهش نرخ بهره و ورود تدریجی سرمایه گذاران خارجی، سازمان های بین المللی مانند بانک جهانی و صندوق بین المللی پول را بر آن داشته تا رشد اقتصادی چشمگیری را برای سالهای آینده پیش بینی نمایند.
شرکت کارینگتون اینترنشنال از ابتدای سال 94، با بهره جستن از دانش و تجربیات محافل دانشگاهی کشور، یک برنامه راهبردی 5 ساله برای فعالیتهای آتی خود تدوین نمود. مشاورین و مدیران شرکت کارینگتون اینترنشنال که تغییر و تحولات گسترده ای را به درستی در عرصه بین الملل پیش بینی کرده بودند، پاره ای تغییرات ساختاری در شرکت ایجاد کردندکه منجر به توسعه سبد کالا و جهت گیری های جدید در برنامه های بازاریابی و مالی گردید.
بدین ترتیب در 5 سال آینده، این شرکت با حفظ سهم و جایگاه در بازار ترمووود و محصولات داخلی (پارکت)، توجه ویژه ای به گسترش حضور خود در پروژه های نمای ترکیبی (ترمووود، اچ پی ال، سرامیک، کامپوزیت، کرتین وال...) خواهد داشت. برای این منظور شرکت کارینگتون اینترنشنال کمافی السابق به سرمایه گذاری در واحد مهندسی و اجرا ادامه خواهد داد.
تغییرات و تحولات در شرکت کارینگتون اینترنشنال محدود به واحد مهندسی و اجرا نخواهد بود. واحد بازاریابی و فروش بر مشتریان بزرگ تمرکز خواهد کرد و با کمک واحد مالی، بودجه مارکتینگ را در حوزه هائی هزینه خواهد کرد که از راندمان بالاتری برخوردار هستند.
بدون تردید بزرگترین سرمایه شرکت کارینگتون اینترنشنال نیروی انسانی وفادار و خستگی ناپذیر آن است. از این رو، در سال های آتی، شرکت کارینگتون اینترنشنال با جدیت برنامه های آموزشی و سیستم های انگیزشی را دنبال و تلاش خواهد کرد تا پرسنل شرکت از رضایت و امنیت شغلی برخوردار باشند و همچون گذشته شرکت را در پیاده سازی فرهنگ مشتری مداری یاری رسانند.